Akció!

Fiscat Neon+WiFi online pénztárgép

119 900 Ft 109 900 Ft + Áfa

(Bruttó 139.573 Ft)

Az üzembehelyezése díja 10.000 Ft+Áfa (12.700 Ft) Az üzembe helyezés során a pénztárgép adóügyi ellenőrző egységében regisztráljuk a vállalkozása adatait (NAV szerverről töltődik le), az Ön által használt Áfa kulcsokat, és programozzuk az egyedi használati funkciókat. Ezeknek az adatoknak a rögzítését törvény írja elő.

A készülék mobil szolgáltatással együtt rendelhető A pénztárgép beépített SIM chipen (mobilhálózatokon) keresztül kommunikál a NAV szervereivel a használatához ezért előfizetési szerződést kell nálunk kötnie. Ennek havidíja hatósági áras (1500 Ft+Áfa/hó).

Kiürítés

Leírás

Terméknév Fiscat Neon+ Online pénztárgép
Engedélyszám A241
Felhasználási terület Kis- és közepes forgalmú üzletek
Méretek 326 * 191 * 94 mm
Súlya ~1.3 kg
Nyomtató Hőnyomtató, gyors papírbefűzés mechanizmussal, papírkifogyás-érzékelő
Kijelzők háttérvilágítással rendelkező LCD vevő és kezelői kijelzők
Nyomtatási sebesség 70 mm/s
Papírméret 57 mm hőpapír
Billentyűzet A 40 darab strapabíró műanyag gomb elhelyezése ergonomómiailag átgondolt, ezáltal segítik a produktivitást. Az egyszerű piktogrammok gyorsabban felismerhetők a kiírt szövegnél. A különböző funkció csoportok színek szerint különválnak tovább segítve az eladót. Elsődleges funkciók fehér, míg a másodlagos funkciók narancsárga színüek.
Akkumulátor Beépített lithium back-up akkumulátor (több órás akkus üzemidő)
Funkciók Beépített WiFi
Beépített Bluetooth
Beépített NFC
LAN port
Felhő támogatás
Csatlakoztatható – kasszafiók
– mérleg
– vonalkódolvasó
– külső vevőkijelző

Vásárlási információk

Cégünk a Fiscat pénztárgépek kiemelt nagykereskedője Magyarországon. Készülékeinket webáruházunkban, budapesti, kecskeméti és szegedi üzleteinkben és viszonteladó partnereinknél is megvásárolhatja.

Amennyiben rendelését online, honlapunkon keresztük adja le, pénztárgépét kívánságainak megfelelően üzembe helyezzük, programozzuk. A használat helyszínén így már csak áram alá kell helyezni és már használatba is vehető.

A NAV-hoz bekötött online pénztárgépek értékesítésére és üzemeltetésére szigorú szabályok vonatkoznak, ezért a beszerzésük komplikáltabb feladat. Annak érdekében, hogy a vásárlás gördülékenyen menjen, összeszedtünk minden fontos információt, amit a pénztárgépeink megvásárlásához, tudnia kell.

SZERZŐDÉSKÖTÉS
A pénztárgépek mobilhálózatokon keresztül kommunikálnak a NAV szervereivel, ezért használatukhoz előfizetői szerződést kell kötni valamelyik szolgáltatónál. A szolgáltatás hatósági áras, melynek havidíja nettó 1500 forint. A szerződést a webes rendelés során is megkötheti.

ÜZEMBE HELYEZÉS
Mielőtt elkezdhetné az értékesítést a pénztárgéppel, a szerviznek el kell végeznie az üzembe helyezés folyamatát. Ennek része az Ön adatainak lekérése a NAV szerveréről, a használni kívánt gyűjtők és áfa kategóriák programozása, dokumentumok elkészítése és a pénztárgépnapló kitöltése.

DOKUMENTUMOK ÉS CÉGADATOK
Az üzembe helyezéshez és az előfizetési szerződés megkötéséhez az alábbi információkra és dokumentumokra lesz szükségünk:

- cégnév
- adószám
- aláírási címpéldány, vagy a vállalkozói igazolvány másolata
- személyi igazolvány másolata
- meghatalmazás amennyiben nem aláíró veszi át a gépet
- üzembe helyezési kód (NAV-tól)

A dokumentumokat és az adatokat a rendelési felületünkön keresztül vagy e-mailen tudja majd továbbítani.

A szerződéskötéshez az iratokról készített mobiltelefonos fotókat is fel tudjuk használni. Ha az előfizetői szerződést nem az köti majd meg, akinek az aláírása a címpéldányon szerepel, akkor a fentieken túl, egy meghatalmazásra is szükségünk lesz, melyhez ide kattintva töltheti le a mintát.

Az üzembe helyezési kódot az adóhatóságtól kell igényelnie, ha új pénztárgépet szeretne beüzemelni vagy meglévő készülékét szeretné új cégére átszemélyesíteni. Az igénylés módjáról, ezen a linken részletes útmutatót találhat.

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ
A pénztárgépek 99%-ban raktáron vannak, ezért azokat a megrendelést és az adatok beérkezését követően, általában legfeljebb két munkanapon belül szállítjuk a megadott címre.

Árgarancia

Hogy mindig a kedvezőbb áron jusson hozzá!
Zavarja, hogy folyamatosan változik egy termék ára és nem tudja melyik a legkedvezőbb időpont a vásárlásra? Megkönnyítjük a dolgát, mert nálunk mindig a kedvezőbb áron juthat hozzá a kiszemelt termékhez.

Amennyiben Ön a kinézett terméket máshol olcsóbban is meg tudná venni, akkor ezt a terméket a priorcash.hu-tól is megkapja annyiért.

Ön szeretne egy terméket vásárolni, de azt más kereskedőnél olcsóbban látta, kérem Értesítsen minket, hogy jobb áron vásárolhasson.

Írja meg a:
* Termék nevét, árát
* Hol látta (Üzlet/honlap elérhetőség)
* Az Ön nevét és elérhetőségét: telefonszámát, email címét

110% Árgarancia
A priorcash.hu még többet nyújt, hogy Ön biztosan a legalacsonyabb áron juthasson a kiválasztott termékhez!

Amennyiben a bejelentése igazolást nyer, a priorcash.hu nemcsak az alacsonyabb áron adja termékét, hanem az árkülönbséget 10%-al megfejeli, hogy Ön biztosan jól járjon.

A Prior Cash Árgaranciájával, az Ön által talált legalacsonyabb ártól még olcsóbban vásárolhat!

Feltételek
1, A kiválasztott termékhez járjon Prior Cash Árgarancia ("110% Árgarancia" jellemző).
2, A termék egy másik hazai kiskereskedő kereskedelmi ajánlatában kedvezőbb áron legyen megtalálható és raktáron elérhető.
3, A két termék legyen azonos:
* azonos típus / színe, felszereltség, tartozékok,
* azonos áfa tartalom (%),
* azonos garancia idő/feltételek
* árban foglalt azonos szállítási feltételek
* a termék legyen új és az árgarancia időszakában legyen valóban átvehető.
4, Az Árgarancia igénylés, a kért adatokkal a megrendelés visszaigazolását követő 14 naptári napon belül megérkezzen email fiókunkba.
5, Az Árgarancia nem terjed ki kiárusításban, végkiárusításban, árverésen, vagy csoportos vásárlási ajánlatok (bónusz vagy kuponért) megvehető termékekre.
6, Amennyiben Ön az árgarancia feltételeknek megfelel, a kedvezmény azonnal jóváírásra kerül.