Datecs DP-25EU C10 online pénztárgép

114 900 Ft + Áfa

(Bruttó 145.923 Ft)

A Datecs DP-25 EU C10 mindent tud amit a Datecs DP-25 EU tudott, három kiegészítéssel bővült:
– belekerült a kerekítés
– benne van a bérlési lehetőség, kódolható
– napi kód a szervizkódhoz

Az üzembehelyezése díja 10.000 Ft+Áfa (12.700 Ft) Az üzembe helyezés során a pénztárgép adóügyi ellenőrző egységében regisztráljuk a vállalkozása adatait (NAV szerverről töltődik le), az Ön által használt Áfa kulcsokat, és programozzuk az egyedi használati funkciókat. Ezeknek az adatoknak a rögzítését törvény írja elő.

A készülék mobil szolgáltatással együtt rendelhető A pénztárgép beépített SIM chipen (mobilhálózatokon) keresztül kommunikál a NAV szervereivel a használatához ezért előfizetési szerződést kell nálunk kötnie. Ennek havidíja hatósági áras (1500 Ft+Áfa/hó).

Kiürítés

Leírás

Kezelt cikkek száma több mint 10 000 db
Cikk név hossza 30 karakter
Kezelt vonalkód típusok EAN-13, EAN-8, UPC, Mérleg által kiadott vonalkód, 4 db / termék
Értékesítési hely azonosítás max. 9 kassza azonosító használata
ÁFA kategóriák 5 ÁFA kategória / 500 forgalmi gyűjtő
Kezelők 30 db, egy időben aktív:30 db
Max tételsor 1 nyugtán legalább 120
Fizetési módok Készpénz, bank kártya, utalvány, csekk, egyéb
Adóügyi ellenőrző modul (AEE) DFC-500 típusú, 64 GB kapacitású tárolóval
Jelentések: Napi forgalmi jelentés
Pénztárjelentés
Pénztárosonkénti forgalom
Termékenkénti forgalom
Termékek fogyása
Hőnyomtató típusa EPSON M-T173H
Nyomtatási sebesség 12 sor/mp
Karakterek száma soronként 42 karakter / 384 pont
Papírméret: Szélesség 57 mm,
vastagság 60..72μm,
Ø max 65 mm
Operátor kijelző: Graphic LCD, 4 lines x 22 char/line
Vevőkijelző: LCD, 2 lines x 16 char/line
Tápegység AC 110÷240V 50-60 Hz DC 9V 5000mA
Li-Ion akkumulátor opcionális – 2000 mAh minimum 250-300 db nyugta kiadására elegendő
Belső naptár, és óra Kikapcsolástól 90 napig pontos, AEE-vel naponta szinkronizált
Eszköz csatlakozások: • 1 x Kasszafiók nyitás
• Vonalkódolvasó
• 2 x RS-232C for: vonalkódolvasó, mérleg, külső információs vevőkijelző,
GSM modem 3G/GPRS modem az AEE-be építve
Rovidzár védett külső antennával és csatlakozással
Működési hőmérséklet 0 °C – 45 °C
Méretek (H x Sz x M) 243 x 168 x 104
Tömeg [kg] 0,80

Vásárlási információk

Cégünk a Fiscat pénztárgépek kiemelt nagykereskedője Magyarországon. Készülékeinket webáruházunkban, budapesti, kecskeméti és szegedi üzleteinkben és viszonteladó partnereinknél is megvásárolhatja.

Amennyiben rendelését online, honlapunkon keresztük adja le, pénztárgépét kívánságainak megfelelően üzembe helyezzük, programozzuk. A használat helyszínén így már csak áram alá kell helyezni és már használatba is vehető.

A NAV-hoz bekötött online pénztárgépek értékesítésére és üzemeltetésére szigorú szabályok vonatkoznak, ezért a beszerzésük komplikáltabb feladat. Annak érdekében, hogy a vásárlás gördülékenyen menjen, összeszedtünk minden fontos információt, amit a pénztárgépeink megvásárlásához, tudnia kell.

SZERZŐDÉSKÖTÉS
A pénztárgépek mobilhálózatokon keresztül kommunikálnak a NAV szervereivel, ezért használatukhoz előfizetői szerződést kell kötni valamelyik szolgáltatónál. A szolgáltatás hatósági áras, melynek havidíja nettó 1500 forint. A szerződést a webes rendelés során is megkötheti.

ÜZEMBE HELYEZÉS
Mielőtt elkezdhetné az értékesítést a pénztárgéppel, a szerviznek el kell végeznie az üzembe helyezés folyamatát. Ennek része az Ön adatainak lekérése a NAV szerveréről, a használni kívánt gyűjtők és áfa kategóriák programozása, dokumentumok elkészítése és a pénztárgépnapló kitöltése.

DOKUMENTUMOK ÉS CÉGADATOK
Az üzembe helyezéshez és az előfizetési szerződés megkötéséhez az alábbi információkra és dokumentumokra lesz szükségünk:

- cégnév
- adószám
- aláírási címpéldány, vagy a vállalkozói igazolvány másolata
- személyi igazolvány másolata
- meghatalmazás amennyiben nem aláíró veszi át a gépet
- üzembe helyezési kód (NAV-tól)

A dokumentumokat és az adatokat a rendelési felületünkön keresztül vagy e-mailen tudja majd továbbítani.

A szerződéskötéshez az iratokról készített mobiltelefonos fotókat is fel tudjuk használni. Ha az előfizetői szerződést nem az köti majd meg, akinek az aláírása a címpéldányon szerepel, akkor a fentieken túl, egy meghatalmazásra is szükségünk lesz, melyhez ide kattintva töltheti le a mintát.

Az üzembe helyezési kódot az adóhatóságtól kell igényelnie, ha új pénztárgépet szeretne beüzemelni vagy meglévő készülékét szeretné új cégére átszemélyesíteni. Az igénylés módjáról, ezen a linken részletes útmutatót találhat.

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ
A pénztárgépek 99%-ban raktáron vannak, ezért azokat a megrendelést és az adatok beérkezését követően, általában legfeljebb két munkanapon belül szállítjuk a megadott címre.

Árgarancia

Hogy mindig a kedvezőbb áron jusson hozzá!
Zavarja, hogy folyamatosan változik egy termék ára és nem tudja melyik a legkedvezőbb időpont a vásárlásra? Megkönnyítjük a dolgát, mert nálunk mindig a kedvezőbb áron juthat hozzá a kiszemelt termékhez.

Amennyiben Ön a kinézett terméket máshol olcsóbban is meg tudná venni, akkor ezt a terméket a priorcash.hu-tól is megkapja annyiért.

Ön szeretne egy terméket vásárolni, de azt más kereskedőnél olcsóbban látta, kérem Értesítsen minket, hogy jobb áron vásárolhasson.

Írja meg a:
* Termék nevét, árát
* Hol látta (Üzlet/honlap elérhetőség)
* Az Ön nevét és elérhetőségét: telefonszámát, email címét

110% Árgarancia
A priorcash.hu még többet nyújt, hogy Ön biztosan a legalacsonyabb áron juthasson a kiválasztott termékhez!

Amennyiben a bejelentése igazolást nyer, a priorcash.hu nemcsak az alacsonyabb áron adja termékét, hanem az árkülönbséget 10%-al megfejeli, hogy Ön biztosan jól járjon.

A Prior Cash Árgaranciájával, az Ön által talált legalacsonyabb ártól még olcsóbban vásárolhat!

Feltételek
1, A kiválasztott termékhez járjon Prior Cash Árgarancia ("110% Árgarancia" jellemző).
2, A termék egy másik hazai kiskereskedő kereskedelmi ajánlatában kedvezőbb áron legyen megtalálható és raktáron elérhető.
3, A két termék legyen azonos:
* azonos típus / színe, felszereltség, tartozékok,
* azonos áfa tartalom (%),
* azonos garancia idő/feltételek
* árban foglalt azonos szállítási feltételek
* a termék legyen új és az árgarancia időszakában legyen valóban átvehető.
4, Az Árgarancia igénylés, a kért adatokkal a megrendelés visszaigazolását követő 14 naptári napon belül megérkezzen email fiókunkba.
5, Az Árgarancia nem terjed ki kiárusításban, végkiárusításban, árverésen, vagy csoportos vásárlási ajánlatok (bónusz vagy kuponért) megvehető termékekre.
6, Amennyiben Ön az árgarancia feltételeknek megfelel, a kedvezmény azonnal jóváírásra kerül.