Vásárlási információk
Cégünk a Fiscat pénztárgépek kiemelt nagykereskedője Magyarországon. Készülékeinket webáruházunkban, budapesti, kecskeméti és szegedi üzleteinkben és viszonteladó partnereinknél is megvásárolhatja.
Amennyiben rendelését online, honlapunkon keresztük adja le, pénztárgépét kívánságainak megfelelően üzembe helyezzük, programozzuk. A használat helyszínén így már csak áram alá kell helyezni és már használatba is vehető.
A NAV-hoz bekötött online pénztárgépek értékesítésére és üzemeltetésére szigorú szabályok vonatkoznak, ezért a beszerzésük komplikáltabb feladat. Annak érdekében, hogy a vásárlás gördülékenyen menjen, összeszedtünk minden fontos információt, amit a pénztárgépeink megvásárlásához, tudnia kell.
SZERZŐDÉSKÖTÉS
A pénztárgépek mobilhálózatokon keresztül kommunikálnak a NAV szervereivel, ezért használatukhoz előfizetői szerződést kell kötni valamelyik szolgáltatónál. A szolgáltatás hatósági áras, melynek havidíja nettó 1500 forint. A szerződést a webes rendelés során is megkötheti.
ÜZEMBE HELYEZÉS
Mielőtt elkezdhetné az értékesítést a pénztárgéppel, a szerviznek el kell végeznie az üzembe helyezés folyamatát. Ennek része az Ön adatainak lekérése a NAV szerveréről, a használni kívánt gyűjtők és áfa kategóriák programozása, dokumentumok elkészítése és a pénztárgépnapló kitöltése.
DOKUMENTUMOK ÉS CÉGADATOK
Az üzembe helyezéshez és az előfizetési szerződés megkötéséhez az alábbi információkra és dokumentumokra lesz szükségünk:
- cégnév
- adószám
- aláírási címpéldány, vagy a vállalkozói igazolvány másolata
- személyi igazolvány másolata
- meghatalmazás amennyiben nem aláíró veszi át a gépet
- üzembe helyezési kód (NAV-tól)
A dokumentumokat és az adatokat a rendelési felületünkön keresztül vagy e-mailen tudja majd továbbítani.
A szerződéskötéshez az iratokról készített mobiltelefonos fotókat is fel tudjuk használni. Ha az előfizetői szerződést nem az köti majd meg, akinek az aláírása a címpéldányon szerepel, akkor a fentieken túl, egy meghatalmazásra is szükségünk lesz, melyhez ide kattintva töltheti le a mintát.
Az üzembe helyezési kódot az adóhatóságtól kell igényelnie, ha új pénztárgépet szeretne beüzemelni vagy meglévő készülékét szeretné új cégére átszemélyesíteni. Az igénylés módjáról, ezen a linken részletes útmutatót találhat.
SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ
A pénztárgépek 99%-ban raktáron vannak, ezért azokat a megrendelést és az adatok beérkezését követően, általában legfeljebb két munkanapon belül szállítjuk a megadott címre.